×

Tureckie rom-comy. Poradnik TV #8

Gwiazdy ramówek stacji telewizyjnych w sezonie letnim to rzecz jasna rom-comy. Uwielbiają je Turcy, uwielbiają widzowie z całej reszty świata. I nieważnie, że za każdym razem oglądamy praktycznie to samo, tylko z innymi aktorami i w innym anturażu. Turecka komedia romantyczna w telewizyjnym wydaniu to mnóstwo gagów, zderzenia światów i porządna dawka pięknych ludzi. W przygotowanym przeze mnie rankingu dla serwisu Poradnik TV wybrałam moim zdaniem najciekawsze i mówiące najwięcej o tureckim rom-comie tytuły. Znajdziecie je w linku poniżej. 


Her Yerde Sen, Karga Seven dla FOX, www.fox.com.tr

2 komentarze:

  1. Pierwszych trzech pozycji z rankingu nie miałam okazji oglądać, pozostałe zaliczyłam :) Komedia romantyczna nie jest moim ulubionym gatunkiem, ale pamiętam, że swego czasu dość mocno wciągnął mnie też serial "Miłość nie rozumie słów". Obecnie oglądam "Niewłaściwego faceta" i "Zapukaj do moich drzwi", bo w wakacje nic innego nie było. Obydwa całkiem sympatyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. W kategorii tureckich rom-komów mój numer 1. to zdecydowanie "Zapukaj do moich drzwi". Z kolei jeśli chodzi o mix romansu i dramatu to teraz moje serduszko podbija "Ya cok seversen". To dla mnie super odskocznia od ogromu codziennych obowiązków. Natomiast od kilku dni na Dizi leci serial "Przypieczętowany los" ("Kaderimin Yazıldığı Gün"). Nie znam go, ale to dobrze, że stacja dedykowana przecież tureckim serialom zdecydowała się wreszcie na jakąś premierową emisję.

    OdpowiedzUsuń

Chcesz podzielić się swoją opinią? Nie zgadzasz się z moją? Śmiało! Napisz komentarz :)

Copyright © Wiśnia w multiwersum seriali , Blogger