×

Tureckie seriale podobne do Wspaniałego Stulecia. PoradnikTV #1

Od Wspaniałego Stulecia wszystko się zaczęło - po tej monumentalnej telenoweli historycznej zapanowała w naszym kraju moda na tureckie seriale, które do dziś cieszą się sympatią i popularnością polskich widzów. Jeśli chcecie poznać inne seriale, które można porównać do Wspaniałego Stulecia, zapraszam pod link znajdujący się poniżej. Przekieruje was on do serwisu PoradnikTV, na którym znajdziecie mój ranking seriali podobnych do Wspaniałego Stulecia.




Wspaniałe Stulecie, plakat promocyjny

PS Moi Drodzy!
W obszernym wpisie na fanpage'u bloga na facebooku napisałam już co i jak z moją współpracą z serwisem PoradnikTV, dlatego nie będę się powtarzać. Kto jest ciekaw genezy i szczegółów mojego serialowego projektu, odsyłam właśnie na fanpej, tu jest link do tego posta.

1 komentarz:

  1. Muszę się wreszcie wziąć za "Rozkwit imperium - Osmanowie". Cenna jest dla mnie prawda historyczna, a ten serial to jednak fabularyzowany dokument.

    OdpowiedzUsuń

Chcesz podzielić się swoją opinią? Nie zgadzasz się z moją? Śmiało! Napisz komentarz :)

Copyright © Wiśnia w multiwersum seriali , Blogger