×

Tureckie seriale z najlepszymi czołówkami. PoradnikTV #3

Jeszcze za czasów starego bloga opublikowałam kiedyś swój subiektywny przegląd najlepszych czołówek z tureckich seriali. Na podobnej zasadzie stworzyłam ranking, który możecie zobaczyć w linku poniżej. Które czołówki uważam za najlepsze, najciekawsze, najbardziej zachęcające do sięgnięcia po dany serial? Przekonajcie się!



Persona, Ay Yapim dla puhuTV


                    Wpis powstał dzięki mojej współpracy z serwisem PoradnikTV. 

3 komentarze:

  1. Wiśnio! O ile dobrze pamiętam, to w poprzednim rankingu znalazło się miejsce dla czołówki Ufak Tefek Cinayetler (1. sezon). Czy teraz, przy ponownym układaniu rankingu rywalizacja była tak zacięta, nie starczyło dla niego miejsca, czy też może zapomniałaś o tej, moim zdaniem, świetnej czołówce? Ciekawi mnie jeszcze jedno odnośnie Ufaka: wolisz czołówkę pierwszego czy drugiego sezonu? Podziwiam styl pisania i pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie umieściłam jej celowo - dalej uważam, że jest wspaniała, ale uznałam ją za podobną do tej z Karadayi, technika animacji jest w obu przypadkach taka sama, a jednak Karadayi było wcześniej, więc nie chciałam robić powtórzeń, tym bardziej, że UTC pojawia się w innym zestawieniu.
      A co do drugiego pytania - wolę wersję z pierwszego sezonu. Tzn. wizualnie obie są super, ale w drugiej nie spodobała mi się podmiana tematu muzycznego, który już tak dobrze nie współgrał z animacją :)
      Pozdrowienia :)

      Usuń
  2. Przeurocza, pomysłowa - dla mnie fantastyczna jest czołówka "Sen cal kapimi".

    OdpowiedzUsuń

Chcesz podzielić się swoją opinią? Nie zgadzasz się z moją? Śmiało! Napisz komentarz :)

Copyright © Wiśnia w multiwersum seriali , Blogger