×

10 najlepszych tureckich seriali 2020. Poradnik TV#12

Jeśli ktoś szuka dobrego nowego tureckiego serialu, może znajdzie coś dla siebie w rankingu, który ułożyłam w ramach współpracy z serwisem Poradnik TV. Pod linkiem, który wkleję poniżej, znajdziecie moje krótkie podsumowanie seriali, które zadebiutowały w tureckiej telewizji oraz platformach streamingowych w 2020 roku. O części z nich mogliście czytać moje mocno niepoważne "recenzje". 

Cały ranking znajdziecie TUTAJ. 

Etos, prod. Netflix, 2020

Ranking pisałam na początku grudnia. I tak jak w przypadku każdego rankingu, tak i teraz chcę, żebyście mieli świadomość, iż jest on wynikiem mojego osobistego widzimisię w połączeniu z opiniami i ocenami widzów udzielających się w komentarzach na różnych forach czy serwisie IMDb. Część tytułów dostała na tym blogu swoje osobne "recenzje", w przypadku innych odpuściłam sobie pisanie omówień. Z różnych względów. Po tych kilku latach prowadzenia tego bloga naprawdę nie chce mi się pisać na siłę o czymś, co nie wciąga mnie na tyle, by wykrzesać z tego dobry tekst. Są seriale, za które się zabierałam, ale nie miałam o nich do powiedzenia nic na tyle ciekawego, by wyszedł z tego pełnowymiarowy tekst. Z drugiej strony nie chce mi się również drążyć trudnych tematów w związku z dramatami psychologicznymi, bo nie widzę sensu pisania o nich w miejscu, które uważam za czysto rozrywkowe. 

Zdaję sobie sprawę z tego, że co człowiek, to pewnie inna wizja takiego podsumowania, dlatego chętnie dowiem się, jakie seriale umieścilibyście Wy w swoich własnych rankingach. Jeśli macie ochotę się tym z nami podzielić, to zachęcam do pozostawienia komentarza bezpośrednio pod rankingiem w serwisie (jest tam u dołu specjalne miejsce). 

Tymczasem oczekujmy nowych, ekscytujących serialowych premier w 2021 roku. 

3 komentarze:

  1. Zapomniałam dodać Niewierny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komentarz i własny ranking na stronie :) Kilku wymienionych w nim tytułów ja wymienić nie mogłam, bo pisząc na początku grudnia nie było jeszcze np. Skorpiona czy Ostatniego Lata, Niewierny też chyba jeszcze się wtedy nie rozpoczął, albo dopiero ruszył. Z kolei Bir Kere Leyla i Azizler to filmy, więc również nie mogłam ich uwzględnić w swoim rankingu.
      Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  2. Mój absolutny numer 1 z tej listy to "Zapukaj do moich drzwi". Serial z niesamowitą parą głównych bohaterów. Świetnie zagrane role. Super jest też postać ciotki Edy. Nietypowa ciotka jak na turecki serial - nowoczesna i postępowa. A i w całym serialu nie ma nadmiaru przesadnego tradycjonalizmu itp. itd. Tam gdzie pasuje pokazać tę turecką kulturę ona się pojawia, a gdy jest to zbyteczne i nie przystające do współczesnego charakteru serialu to tego nie ma. Serial dynamicznie i całkiem pomysłowo zrealizowany także od strony technicznej. Teraz czekam na podobny ranking seriali z roku 2021. ;)

    OdpowiedzUsuń

Chcesz podzielić się swoją opinią? Nie zgadzasz się z moją? Śmiało! Napisz komentarz :)

Copyright © Wiśnia w multiwersum seriali , Blogger