×

Przegląd memuchów z fanpeja, część druga

Oto przed Wami szczyt mojego lenistwa i recykling starych treści :) Zainspirowana komentarzem jednego z moich wspaniałych Czytelników (Bartku, pozdrawiam) postanowiłam zrobić kolejny przegląd memów i komiksów, które pojawiały się (i pojawiają nadal) na moim fanpage'u. Odkopałam z folderów prawdziwe suchary, w tym takie pamiętające czasy Pokoju 309 i pierwszych odcinków Yasaka. Będzie to zatem humorystyczno/sucharowa podróż sentymentalna, na którą zapraszam jak zwykle niezwykle

Aslan Ailem, Es Film dla TRT1

Hekimoğlu, KargaSeven oraz OJO Pictures dla KanalD

Yasak Elma, Medyapım dla FOX

Sefirin Kızı, NGM oraz O3 Medya dla Star TV

Korona Królów, Telewizja Polska

Afili Aşk, Arc Film dla KanalD

Ateşböceği, Mia Yapım dla Star TV

Bay Yanlış, Gold Film dla FOX

Darısı Başımıza, Gold Film dla Show TV

Fazilet Hanım ve Kızları, Avşar Film dla Star TV

Yasak Elma, Medyapım dla FOX

Cesur ve Güzel, Ay Yapım dla Star TV

Muhteşem İkili, TMC Yapım dla KanalD

No:309, Gold Film dla FOX

Afili Aşk, Arc Film dla KanalD;
Świat według Kiepskich, ATM dla Polsatu

Zalim İstanbul, Avşar Film dla KanalD
oraz oczywiście słynny obraz Krzyk Edvarda Muncha

Nie mogłabym pominąć sucharów z sekcji koreańskiej, więc jeszcze parę takowych się tu znajdzie, może niektórzy zobaczą po raz pierwszy. 

Rookie Historian Goo Hae-ryung, MBC, dystr. Netflix

Suspicious Partner, SBS

Melting Me Softly, tvN

The King: Eternal Monarch, SBS, dystr. Netflix

The King: Eternal Monarch, SBS, dystr. Netflix
Pawn Stars, History

A na zakończenie Uygar życzy Wam...

Kimse Bilmez, Baba Yapım dla aTV

2 komentarze:

  1. bez Kimse Bilmez nie ma dnia xd ani posta według mnie a Uygar se pił kawkę u Sprzedawcy

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrym materiałem na memy mogą być też kadry z wszystkich tych serialowych rosyjskojęzycznych melodramatów. Seriale w stylu "Zniewolonej" są niemal jak przekalkowane. Jeden łudząco podobny do drugiego. Swoją drogą jeden taki czyli "Kozacka miłość" niedługo się kończy, a w jego miejsce wejdzie "Stepowa miłość". Cóż za kreatywność w kwestii tytułu. Z tego co czytałam w serialu tym istotny jest wątek turecki. Jak się zorientowałam serial ten to żadna nowość na naszych antenach. Jesienią był emitowany przez kanał Tele5 pt. "Ostatni janczar". Chyba nawet ze dwa razy zdarzyło się, że gdzieś mi mignął na ekranie.

    OdpowiedzUsuń

Chcesz podzielić się swoją opinią? Nie zgadzasz się z moją? Śmiało! Napisz komentarz :)

Copyright © Wiśnia w multiwersum seriali , Blogger