×

Quiz Wiśniomaniaka - prawidłowe odpowiedzi

Hejka! W zeszłym tygodniu zaprosiłam Was do zabawy, umieszczając na fanpage'u link do quizu, którego zwariowane pytania dotyczyły tego, co dzieje się na tym blogu oraz facebookowej stronie. Wielu się poddało, a szkoda, bo jak się za chwilę okaże, pytania wcale nie były takie trudne. Dziękuję wszystkim, którzy zdecydowali się wziąć udział w tym wyzwaniu, a teraz zapraszam na ogłoszenie wyników oraz prezentację prawidłowych odpowiedzi. 


1. Jakie imię nosiłby Seçkin Özdemir, gdyby miał słowiańskie korzenie? 

Oczywiście Seczysław. Pytanie nie sprawiło Wam trudności, bowiem wszyscy uczestnicy podali taką właśnie odpowiedź :)

2. Ulubiony turecki aktor Wiśni to...

Generalnie za mojego ulubionego tureckiego aktora uważam Mehmeta Günsüra, o czym wielokrotnie wspominałam w różnych wpisach.

Aczkolwiek uznałam także odpowiedź, że to Furkan Palalı, bo w sumie jego też lubię. 

3. Fanom Kiralika kojarzą się z bara bara

Sądziłam, że wszyscy będą to wiedzieli, ale okazało się, że wcale nie. A odpowiedź to rzecz jasna jabłka, które tak spektakularnie się potoczyły po podłodze, gdy Defne i Ömer wpadli w szał uniesień. Przeżyjmy to jeszcze raz. 


Dodam, że czekaliśmy na to jakieś 80 godzin xD Tak wygląda życie fana turkiszy - cierpliwość to nasze drugie imię. 

4. Kto w 5. odcinku "Fazilet Hanım ve Kızları" spierdolił się ze schodów?

Była to Saliha - gosposia Egemenów. Jej upadek to dla mnie jedna z ikonicznych scen tego serialu - tak zajebiście absurdalna i głupio nakręcona, że zapamiętałam ją na wieki wieków. 


5. Do kogo należy najsłynniejszy biczfejs (inaczej twarz skrzywiona wiecznie w tym samym grymasie) w całym Dizilandzie? 

Król Biczfejsa może być tylko jeden - Jid Kozan z Tylko z Tobą, czyli Tolgahan Sayışman :) 


6. Ulubiona jednostka liczbowa Wiśni

No jak mogliście tego nie wiedzieć! Toć to pierdyliard, jednostka powszechnie używana przeze mnie w wielu tekstach. 

7. Według Wiśni jest dziełem sztuki

No i wyszło szydło z worka, od razu wiem, kto rzetelnie czyta Zbiorniki, bo odpowiedź czekała w ostatniej odsłonie tego cyklu. A oprócz tego wspominałam o tym wiele razy na fanpeju (nawet mi się wydawało, że zbyt wiele). To Lee Soo-hyuk, absolutnie najpiękniejszy koreański chłop z telewizora. 


8. Dokończ sformułowanie. Status związku: ...

Jestem skłonna wybaczyć tym, którzy tego nie pamiętali, bo tego tekstu używałam chyba jeszcze za czasów starego bloga, a jednocześnie gratuluję tym, którzy wiedzieli, że Status związku: to popierdolone

9. Jak brzmi motto bloga?

Odpowiedź na to pytanie wisiało przez długi czas na grafice w tle na FB. Jest to cytat z prezesa Kozłowskiego - Miłość, piękność, dobrość. Amen


10. Najlepszą k-dramą wg Wiśni jest...

Vincenzo!!! Podkreślam to przy każdej możliwej okazji. 


11. Turecki aktor, którego Wiśnia nie trawi najbardziej

Jest to ulubieniec milionów Engin Akyürek, którego gry po prostu nie znoszę, do czego przyznaję się bez bicia. Ryzykuję ukamienowaniem, ale tak właśnie jest. Nie mam nic do niego jako człowieka, po prostu nie przekonuje mnie jako aktor. 

12. Słowo, bez którego nie może się obyć prawie żaden spolszczony tytuł turkisza w tv

Kolejna oczywista oczywistość. Słowem tym jest miłość

13. Co się wydarzyło w Wielką Sobotę, 31 marca 2018 r.?

Pamiętali to wszyscy, którzy, podobnie jak ja, jarali się panią Fazilet, jej córkami i całą rodziną Egemenów xD Otóż tego właśnie dnia miała miejsce premiera odcinka, w którym cierpiętnik numer jeden tego serialu (czyli Yağız) przyssał się najpierw do ust Hazan, potem został przez nią potraktowany z liścia, a następnie Hazan oddała pocałunek. Ja cię kręcę, jaki to był zacny serial, teraz już takich nie kręco. 


14. Ksywa głównego bohatera Numeru 309

Chodziło o Lorda Onura, który przez długi czas był nieoficjalnym patronem fanpeja, bo stale robiłam z nim komiksy xD 

15. Od jakiej dramy zaczęło się wiśniowe oglądactwo k-dram? 

Była to Hologramowa miłość (My Holo Love). Trafiłam na ten serial przez absolutny przypadek, bo w ogóle nie byłam zainteresowana produkcjami z Korei Południowej i przez myśl mi nie przeszło, że mogłyby mi się one spodobać. Po prostu na stronie głównej Netflixa wyświetlił mi się zwiastun tej dramy i za którymś razem uznałam go za na tyle interesujący, że postanowiłam zobaczyć, co to takiego, w przekonaniu, że jeśli mi się nie spodoba, to zwyczajnie przerwę oglądanie. Ale zajebiście mi się to oglądało i wkręciłam się na maksa, a potem to już poszło z górki, no i dziś już nie potrafię oglądać niczego innego niż dramy :) 

16. Nieoficjalny tytuł "Wymarzonej miłości", którego używa Wiśnia 

Ranny Pitok. Jest z jednej strony nawiązanie do tytułu w jego oryginalnym brzmieniu, z drugiej zaś słowo pitok pożyczyłam od Food Emperora :D 

17. Kto został ulubionym wykonawcą muzycznym Wiśni w tegorocznym Spotify Wrapped?

Świeża sprawa, którą dzieliłam się na storiskach. Chodzi o turecki zespół Mor ve Ötesi. W tym roku napisałam nawet tekst o ich najnowszym albumie pt. Sirenler, który uważam za znakomity. 

18. Prawdziwe imię Wiśni xD 

O dziwo dobrze wiedzieliście, że w prawdziwym życiu noszę imię Karolina. Tak w ogóle, to Wiśnia i Karolina to dwie różne postaci, które tworzą pełną sprzeczności osobę. Nie wiem, czy to jeszcze tylko zjebany charakter, czy już jakaś choroba, ale tak to wygląda. 

19. Kto pojawił się zarówno w podsumowaniu k-popowym, jak i Zbiorniku z crushami? 

Prościutkie pytanie, do odpowiedzi na które wystarczyło po prostu wejść we wskazane w jego treści teksty (jedne z najnowszych), a tymczasem tylko 2 osoby odpowiedziały prawidłowo. Oczywiście chodziło o Junho, który śpiewa, tańczy, komponuje, gra w serialach i wygląda pięknie. 


20. Jak wyobrażasz sobie Wiśnię? (tylko niepoważne odpowiedzi) 

A ostatnie pytanie quizu wrzuciłam dla jaj, żeby się pośmiać z różnych wymysłów i domysłów, i w większości przypadków się nie zawiodłam :) Macie rację, że nie wiadomo, czego się po mnie spodziewać w danej chwili, mam odruch wymiotny na większość populacji, a wieczorami zamieniam się w pyłek, co poleciał od Korei przez Tajwan, Turcję i różne inne dziwne miejsca. Mój świat to wieczny chaos, odnajduję się tylko w bałaganie, a wszystko, co robię, robię pół poważnie, pół ironicznie. Do tego wyhodowałam warkocz, po którym można już się wspinać :) 

Zwycięzca

Osoba, która wygrała Quiz Wiśniomaniaka, zdobyła 20 punktów na 22 możliwe. Serdecznie gratuluję, a na podany adres e-mail wysłałam wiadomość z prośbą o podanie danych do wysyłki :) 

Postanowiłam również przyznać wyróżnienia dwóm innym uczestnikom, którzy zdobyli odpowiednio 17 i 11 punktów, zajmując 2. i 3. miejsce. Do Was wysłałam maila z "kuponem" (szczegóły przeczytacie w wiadomości) :) 

Dziękuję wszystkim, którzy wzięli udział w quizie. Może rzeczywiście nie był on bardzo łatwy, ale co to za wyzwanie, gdy pytania są proste? 

8 komentarzy:

  1. Teraz to żałuję, że nie wzięłam udziału, bo znalam poprawne odpowiedzi na pytania: 7, 10, 12, 14, 15 i 19 :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A o czym jest ten turkisz, w którym laska dała chłopu po pysku? Bo poczułam się zainteresowana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Generalnie w "Fazilet Hanım ve Kızları" rozchodzi się o to, że ta laska przez większość serialu ma dylemat, czy woli tego, co go zdzieliła z liścia, czy jego brata. A oprócz jej wątku jest jeszcze jej popierdolona matka i różne inne opowieści dziwnej treści. Polecam serdecznie xD

      Usuń
  3. Hehehe. Dobrze myślałam, że moja wiedza jest chyba za mała żeby brać udział w konkursie. Znałam odpowiedzi na pytania: 1, 2, 6, 10, 11, 12, 18. Niemniej zabawa przednia. Może w przyszłości kolejny taki quiz...? ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawi mnie zapowiadany tekst specjalny czyli ten będący nagrodą w konkursie. Chętnie przeczytam choć ostatnio mam mało czasu, nawet na swoją najnowszą tradycję okołoświąteczną czyli oglądanie w okresie świątecznym codziennie po jednym filmie / odcinku serialu o tematyce świątecznej. Życzę zdrowych, radosnych i pięknych pod każdym względem Świąt Bożego Narodzenia. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiśnio! Ponieważ Twoim ulubionym tureckim aktorem jest Mehmet Günsür to być może znasz odpowiedź na moje pytanie. Czy gdzieś w necie można znaleźć z polskimi napisami film "Unutursam Fısılda" z jego udziałem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dawno, dawno temu ten film był na jednej z grup, która jakiś czas temu się zamknęła. Od tamtej pory nie mam pojęcia, czy w ogóle można go gdzieś zobaczyć w pl wersji, w każdym razie na Netflixie nie ma.

      Usuń
    2. No właśnie swego czasu był na jakimś vod. Nie wiem czy nie na Netflixie właśnie albo raczej na jakimś Apple TV, ale za długo się zbierałam do obejrzenia i już nie ma. No nic, dziękuję.

      Usuń

Chcesz podzielić się swoją opinią? Nie zgadzasz się z moją? Śmiało! Napisz komentarz :)

Copyright © Wiśnia w multiwersum seriali , Blogger